تشکیلات پیش آهنگ-اردو

مطالب آموزشی در خصوص پیش آهنگ و اردویی

تشکیلات پیش آهنگ-اردو

مطالب آموزشی در خصوص پیش آهنگ و اردویی

۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۵

من بعنوان



من بعنوان یک مربی، مدرس استانی و کشوری ..موجب کمال و مباهات و افتخارم خواهد شد که اکر روزی برسد که تمام مربیان ما بخوبی از رموز و وظایف خود در گروه مطلع شوند و تمام اعضا ی گروه به روش مطلوب تیمی اشنایی کامل داشته باشند، ان روز روزی است که تشکیلات پیشتازان و فرزانگان در جهت واقعی و اصلی خود حرکت کرده اند  و بدون شک تشکیلات پیشتازان و فرزانگان  نیز تشکیلات حقیقی خواهد بود********انشاالله




خداوندا، خداونا ، تویی پناه بی پناهان 
گنه دارم گنه کارم منم ز کرده ها پشیمان 
تو غفاری تو ستاری ،تویی همیشه در کنارم 
امیدم را مگیر از من به جز تکیه گه ندارم  
تویی خدای حی و سبحان ، تویی پناه توبه کاران

خداوندا ، خداوندا، برون کشم از این تباهی
ز خوزشیدت بر افروزان، چراغ من در این سیاهی 
شب طوفان ، شب وحشت ،به جسم و هستیم نشسته 
از این ورطه برون اور ،مرا که کشتیم شکسته 
مرا ز خستگی رها کن ،به من بده دل هدایت
شکسته زورق تنم را ببر ،به ساحل سلامت                التماس دعا

 






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
ج. سعیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی